Tijanić krije ugovore sa Đilasom !

15.11.2012 08:34

Direktor RTS ni za živu glavu ne da finansijske izveštaje i poslove, odbio da obelodani s kim šuruje i kad ga je poverenik kaznio sa 200.000 dinara

BEOGRAD - Mulja, a mi plaćamo greške.
Generalni direktor Javnog servisa Aleksandar Tijanić u stanju je da baci i 200.000 dinara - naravno, naših para - samo da ne otkrije svoje poslovne mutljavine! Veliki direktor RTS je po odluci poverenika za informacije od javnog značaja morao da plati dve kazne, jednu od 20.000 dinara i jednu od 180.000 dinara, jer je medijska kuća koju vodi uporno odbijala da Savetu za borbu protiv korupcije dostavi tražene ugovore o poslovnoj saradnji s nezavisnim produkcijama, između ostalog i firmama Dragana Đilasa. Tijanićevo poslovanje označeno je kao najveća državna tajna, a cilj je da se sakrije da je gradonačelnik preko svojih firmi od RTS dobio ekskluzivno pravo da raspolaže ukupnim reklamnim vremenom.

 

- Poverenik za informacije od javnog značaja je po žalbi Saveta naložio RTS da obavesti to telo da li je u posedu traženog dokumenta i, ukoliko njime raspolaže, da ga dostavi. Traženi su ugovori o proizvodnji programa koje je RTS zaključio s nezavisnim produkcijskim kućama tokom 2007, 2008, 2009. i 2010. godine, ugovori o poslovnoj saradnji zaključeni u periodu od 2005. do 2010. godine sa Bačkom eparhijom, preduzećima „Komunis“, „Sat medija grup“, „Imoušn prodakšn“, firmom „Film i ton“, kao i sa „Medija pro“ - navodi se u odgovoru kancelarije poverenika. Dodaje se da je poverenik u tom predmetu izrekao dve novčane kazne RTS u iznosu od 200.000 dinara.

- U predstavci Ujedinjenih televizijskih eksperata navodi se da RTS poverava poslove nezavisnim produkcijama u netransparentnoj proceduri, što izaziva sumnju da pojedine interesne grupe ostvaruju finansijsku korist čija se vrednost meri desetinama miliona evra. Jednom godišnje se raspisuju konkursi za izbor programa nezavisnih produkcija, ali rezultati tih konkursa se ne saopštavaju - navodi se u izveštaju Saveta.

Za RTS još tri kazne

Poverenik je RTS izrekao ukupno pet kazni, uključujući i dve gorenavedene. Dve kazne izrečene su u predmetu povodom žalbe Ujedinjenih televizijskih eksperata zbog nedobijanja informacija u vezi sa sprovođenjem socijalnog programa za rešavanje tehnološkog viška zaposlenih u toj kući, a jedna u predmetu po žalbi Radio Indeksa zbog nedobijanja informacija u vezi s emisijom „Žikina šarenica“ i serijom „Selo gori...“.

 

 

<p>&lt;p&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div style="background-color: none transparent;"&gt;&lt;a data-cke-saved-href="http://news.rsspump.com/" href="http://news.rsspump.com/" title=""&gt;news&lt;/a&gt;&lt;/div&gt;</p>

Назад

DONACIJE - PAYPAL

DONACIJE - Paypal

HIT KNJIGA !!!



MEDIJSKI PARTNER


Kontakt

Newsletter

Primajte naše vesti:

Prvi nezavisni onlajn multimedijalni projekat u Srbiji i regionu. Onlajn magazin, radio i TV u službi istine, naroda i pravde. Reporter je otvoren za saradnju sa svim zainteresovanim subjektima na polju reklamiranja, razmene linkova i sadržaja i svakom drugom polju objektivnog, nadstranačkog, nepristrasnog i slobodnog novinarstva.

Reporter je član Mreže onlajn medija Srbije (Serbian Media Network) i Udruženja onlajn novinara Srbije (UONS)

Udruženje onlajn novinara Srbije - UONS

OSNIVAČ:

Reporter Media Agency

REPORTER © Nezavisni onlajn magazin * Beograd,SERBIA

Create a free websiteWebnode